View Full Version : Puheenjohtaja ja puoluehallitus valittu
Oula Lintula
12.11.2011, 12:14
Muutos 2011:n puoluekokous on valinnut puheenjohtajan ja puoluehallituksen.
Puheenjohtajaksi kaudelle 2012-2013 valittiin Marjukka Kaakkola.
Puoluehallituksen jäseniksi kaudelle 2012-2013 valittiin Oula Lintula, Sinikka Makkonen ja Timo Röyhkiö.
Puoluehallituksen erovuoroisiksi jäseniksi vuodelle 2012 valittiin lisäksi Pasi Hallikainen, Timo Hellman ja Seppo Saarela.
Petri Kaivanto
12.11.2011, 18:04
Onnea ja työn iloa!
Jokaista muutoslaista tarvitaan ja meitä tarvitaan paljon lisää, jotta ihmisten tietoisuus lisääntyisi. Siis kaikille nykyisille ja tuleville jäsenille motoksi: älä kysy mitä Muutos voi tehdä puolestasi, vaan mitä sinä voit tehdä Muutoksen hyväksi!
Asta Tuominen
12.11.2011, 19:06
Paljon viisautta, sinniä ja laajaa katsantokantaa Muutoksen uudelle vetoporukalle! :)
Valinnat menivät täsmälleen niin nappiin kuin vain mennä voi! Onnea hallitukselle ja puheenjohtajalle!
Petri Lehtonen
12.11.2011, 20:57
"Onnea" uudelle puheenjohtajalle ja hallitukselle!!!,
tästä on hyvä jatkaa,,,
PL
Oletko ihan varma, että valinnat meni nappiin?
Silloinkin kun tulos on 51,1% / 49,9% puolesta tai vastaan niin tulos menee "nappiin".
On ihan yhden tekevää kuka tekee/päättää. Oleellista on se mitä tehdään/päätetään. Mikään äänestystulos ei ikinä voi estää ketään toimimasta 100% hyväksi näkemänsä asian eteen.
"Truth stands, even if there be no public support. It is self-sustained."
Mohandas Gandhi
Minusta Muutoksella on nyt hyvät vetäjät. Tuetaan&autetaan heitä siinä oleellisessa eli tekemisessä.
Jouni ystäväni, sain 0-kannatuksen, joten en tiedä onko minulla enää sananvaltaa.
Aivan kummallinen käsitys.
Tulos puheenjohtajavaalissa ei vaikuta sananvaltaan yhtään mitenkään. Sillä vain valitaan puheenjohtaja.
Jouni ystäväni, sain 0-kannatuksen, joten en tiedä onko minulla enää sananvaltaa.
Ei minulla ole sananvaltaa, jos saan 0% kannatuksen ja se kertoo, ettei kukaan kannata ajatuksiani.
Ritva Ystäväiseni, Poltin 5 numeroisen summan rahaa Eduskuntavaaleihin enkä käynyt itse edes lainkaan äänestämässä.
Mietippä johtuiko se siitä etten kannattanut omia ajatuksiani?
Vaimokaan ei käynyt kun kielsin tuhlaamasta rahoja joutavan päiväiseen Bernissä ajeluun.
Ei kenelläkään ole mitään SANANVALTAA. Voit sanoa jotain ja jos se kuulijoiden mielestä on järkevää, niin sinua kuunnellaan. Ei siihen jakkupukua ja titteliä tarvita.
Jos et keksi mitään omaa järkevää, niin siteraa jotain itseäsi viisaampaa,,, Minulle se on erityisen helppoa kun voin siteerata ketä vaan.
Oili Harjula
13.11.2011, 13:05
Paljon Onnea ja menestystä uudelle puheenjohtajalle ja myös hallitukselle. Olin kyllä aikeissa tulla kokoukseen, mutta täältä Lapista on niin pitkä matka että se on hankalaa..,no pääsee jos pääsee. Mutta ilolla olen mukana Muutos2011 toiminnassa edelleen.
Veli Karimies
13.11.2011, 16:56
Keisari on kuollut, eläköön keisari!
Alustana vBulletin™ Version 4.2.0 Copyright © 2013 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.