View RSS Feed

Kategorisoimaton

Entries with no category

1. Lääketieteellisiä innovaatioita

Suomessakin on uskottu milloin mihinkin parantaviin poppakonsteihin,useat ovat perustuneet luonnonlääkkeisiin. Osa ammoisina aikoina on perustunut erilaisiin jumalalllisiin rukouksiin milloin puita,pensaita tai tulta rukoillen.
    Ilmeisen huonosti ovat toimineet joten niistä on sittemmin luovuttu.
    Tosin vieläkin taitavat ainakin osa jehovista ...

Päivitetty 02.01.2013 klo 22:33, [ARG:5 UNDEFINED]

Kategoriat
    Kategorisoimaton
  2. Kiitos

Kiitos äänestäjilleni.

Äänestystulos oli huono niin omalta kuin puolueenkin tasolta katsoen.
    Mitä sitä turhaan koittaa muuksi muuttaa.
    Äänestysinto oli huono,mitä sille pitäisi tehdä.
    Olen jo vuosia ihmetellyt mikä siinä on ongelmana ettei nettiäänestystä haluta järjestää.
    Tämä olisi äänestysinnon nostaja ...
    Kategoriat
    Kategorisoimaton
  3. Lopetetaan dinosaurus aikakausi

Vaalijulisteessani on teksti, puoluepolitiikka ei saa olla esteenä järkeville päätöksille.

Tänä aamuna nettiä selatessa tuli taas esille asia mitä tällä tarkoitan.

Peruspalveluministeri Maria Guzenina-Richardson (sd) toi sosiaali- ja terveysuudistuksen valmisteluun tiistaina uuden ehdotuksen, mikä jumitti sovun syntymisen ...

Päivitetty 24.10.2012 klo 18:23, [ARG:5 UNDEFINED]

Kategoriat
    Kategorisoimaton
  4. Kaikki elinkeinot ovat tärkeitä

Monesti olen näistäkin asioista kirjoittanut,mutta kertaus on opintojen äiti.
    Asioita ajatellaan liian suppeasti,samaa minäkin tietysti teen,joistakin asioista ja se ei ole hyvä.
    Netissä pyörii jos jonkinlaista adressia,hyvä kun koitetaan vaikuttaa.
    Yhtenä niistä tämä lailisen elinkeinon vastustaminen.
    Ongelmana on tässäkin ...

Päivitetty 21.10.2012 klo 18:59, [ARG:5 UNDEFINED]

Kategoriat
    Kategorisoimaton
  5. Realismia

Katsoin teksi-tv:n kirjoitusta,sanasta sanaan kopioituna se menee näin.

"Tuomiojaa sen sijaan harmittaa YK:n elimiin vallalle päässyt vaalitapa,jossa kalastetaan katteettomillakin lupauksilla."

Kannattaisi puhua samassa asiassa kaikista vaaleista joita Suomessakin pidetään.

Tämä sama asia olisi hyvä muistaa ...

Päivitetty 19.10.2012 klo 22:54, [ARG:5 UNDEFINED]

Kategoriat
    Kategorisoimaton
  6. Vielä vaalikoneista

Kuntalaisten toiveita ja yleensä mielipiteitä on varsin hankala monissa asioissa tietää.

Useimmiten ehdokkaat kirjoittelevat omia tai puolueidensa mielipiteitä,torilla vähän jutustellaan ja siinä kaikki.

Tästä syystä haluankin nostaa esille ehkä monille tuntemattoman sosiaalisen vaalikoneen.

http://www.sosiaalinenvaalikone.com/...2012/questions ...
    Kategoriat
    Kategorisoimaton
  7. X

Paljon puhutaan yrittämisen tukemisesta,mitä sillä sitten kukin tarkoittaneekaan.

Kaavoitus on tietenkin kunnan tehokkain ase,puoltaa tai vastustaa yrittämistä.
    Siksi kunnan pitääkin kaavoittaa teollisuusalueita riittävästi ja kaikenlaisille ja kokoisille yrityksille.
    Kunta voi myöskin rahoittaa kiinteistön teollisuuskäyttöö. ...
    Kategoriat
    Kategorisoimaton
  8. Kuntaliitokset

Mielenkiintoista nähdä millä tarmokkuudella kokoomus rupeaa ajamaan kuntaliitoksia,kuntavaalien jälkeen.
    Ainakin meillä näyttäisi kokoomuslaisten into olevan,mikäli liitoksia tehdään Tampereelle päin kallellaan.
    Itselläni on ajatus ettei kuntaliitoksiin Kangasalla ole tarvetta.
    Kuntavaalikoneessa oli kysymys,tähän liittyen jotenkin ...
    Kategoriat
    Kategorisoimaton
  9. Poliittinen vastuu

Suomessa ja sen kunnissa olevilla päättäjillä on iso puute. Mikä se puute on,poliittinen vastuu.
    Kangasala liittyi aikanaan Tavaseen,vaikka vastustus oli suuri täällä ja Pälkäneellä.
    Tuosta Tavasesta onkin tullut varsinainen kankkulankaivo.
    Irtikkään tuosta ei oikein näytetä pääsevän,kuluja kyllä piisaa kaikenaikaa.
    ...

Päivitetty 07.10.2012 klo 19:16, [ARG:5 UNDEFINED]

Kategoriat
    Kategorisoimaton
  10. Tuoreeks, terveeks.

http://www.terveydenhuollonvaalikone...mentit/eid/113

Joissakin kunnissa ollaan poistamassa terveyskeskusmaksua. Meilläkin muutamat ehdokkaat (vai puolueet?) ovat sitä vaatineet.
    Tämä kuulemma lisäisi potitaiden aikaista käyntiä terveyskeskuksessa ja siten sairauden huomaamista. Aikainen hoito vähentää erikoissairaanhoidon ...
    Kategoriat
    Kategorisoimaton
  11. Vaalikoneista

Kangasala Sanomissa oli vaalikone johon jätin vastaamatta. Kysymykset eivät olleet mitenkään vaikeita mutta ongelma tuli siitä että hyväänkin kysymyksen on mahdoton vastata,mikäli sitä ei voi kommentoida.

En muista mitä kaikkea siellä kysyttiin,tämän muistan. ” Pitäisikö pysäköinnin valvontaa lisätä”. Yksinkertainen kysymys,eikö? Pääsääntöisesti ...

Päivitetty 03.10.2012 klo 20:38, [ARG:5 UNDEFINED]

Kategoriat
    Kategorisoimaton
  12. Hullua touhua

http://yle.fi/uutiset/pienyrittajat_...joilta/6305822

Olenkohan minä täysin ulkona nykyisistä systeemeistä, vai miksiköhän ei minulle ole tullut koskaan mieleeni vaatia korvauksia jos olen saanut lopputilin.
    Tosin olen lopputilin saanut niin harvoin etten edes muista.
    Itse kun olen yrittäjänä ollut ...
    Kategoriat
    Kategorisoimaton
  13. Positiivista,no lienee turhaa.

Pitäisikö Suomeen perustaa positiivinen luottorekisteri,pitäisi.
    Silläkö estettäisiin ylivelkaantuminen,vaikuttaisi paljon asiaan.
    Nyt on kerrottu että kyseinen rekisteri kertoisi asiakkaan nykyiset lainat,siitä sitten arvioitaisiin vieläkö uskaltaa antaa lisää lainaa.
    Tietysti sillä myös luotottaja oli se kuka hyvänsä saisi pienennettyä ...
    Kategoriat
    Kategorisoimaton
  14. Hoh-hoijaa

Pitäis oikeastaan kaivaa nuo timpurin vehkeet naftaliinista ja lähettää Helsingin kaupungille tarjous.
    Tuli taas päivällä kuunneltua ylenaikaa,haastateltiin kaupungin virkamiestä.
    Helsingin kaupungilla on varaa rakentaa ainoastaan yksi yleinen käymälä vuodessa.
    Kuulosti aika hupaisalta kunnes syy selvisi, yhden helpotuslaitoksen ...

Päivitetty 31.08.2012 klo 23:58, [ARG:5 UNDEFINED]

Kategoriat
    Kategorisoimaton
  15. Pelkääkkö, Polliisia

Pitänee tuohon vilkkaana käyvään keskusteluun hiukan kommentoida.
    Olen aina ollut byrokratian vastustaja,asioita ei saada hoidettua kun on liikaa papereitten pyörittelijöitä. Näillä näprääjillä ei ole uskallusta tarttua asioihin siten että tulisi jotain konkreettista aikaiseksi.
    Päällekkäisiä toimintoja on monissa eri instansseissa, viimeinkin ...

Päivitetty 27.08.2012 klo 23:11, [ARG:5 UNDEFINED]

Kategoriat
    Kategorisoimaton
  16. Realismi voitti Idealismin,onneksi.

Joku voisi sanoa että tämä on ennenaikaista mutta itse pidän varmana että näin tulee käymään.
    Miksi tätä nyt kirjoitan enkä vasta kuin tulokset ovat tulleet? Kunhan tulokset ovat tulleet pitää kiireesti joutua untenmaille ja aamuyöstä töihin.
    Suomen kauppatase on alijäämäinen,tämä vaalitulos ei sitä miksikään muuta. Tämä vaalitulos antaa ...

Päivitetty 05.02.2012 klo 10:03, [ARG:5 UNDEFINED]

Kategoriat
    Kategorisoimaton
  17. Ärsyttää,ihmetyttää ja kummastuttaa.

Välillä ihmetellään ja voivotellen mietitään nuorten syrjäytymistä. Tärkeä asia johon ei ole mitään selkeää eikä konkreettista ohjetta miten se pitäisi hoitaa.

Nuoruus ja siihen kuuluva murrosikä on monelle vaikeaa aikaa,toisilla se menee hyvin toisilla ei.

Kaikkiin ei pystytä vaikuttamaan edes hyvällä kasvatuksella tai ...
    Kategoriat
    Kategorisoimaton
  18. En halua leimautua vanhoilliseksi.

Nykyisin kaikki perinteisiä arvoja kunnioittavat halutaan leimata vanhoillisiksi konservatiiveiksi.

Haluan ola trendikäs joten vaadin meille bordelleja. Näistä 50% on oltava tietysti hinttareille.

Haluan myöskin että tasa-arvon nimissa on 50% suhteista oltava homosuhteita.

Koska myöskin adoptoinnit on olleet liian ...

Päivitetty 27.01.2012 klo 16:30, [ARG:5 UNDEFINED]

Kategoriat
    Kategorisoimaton
  19. Turhat vaalit

Oikeasti olen täysin kyllästynyt näihin pressa vaaleihin. Arvojohtajaa tässä haetaan ei muuta, turhaa kysellä mitään maata mullistavia ehdokkailta,ne ovat ainoastaan heidän henkilökohtaisia mieltymyksiään. Tuosta porukasta kun otetaan pois täysin turhat ehdokkaat,joita ei edes kiinnosta meidän asiat. Ketähän jää jäljelle joita voi äänestää,Väyrynen.Soini,Niinistö ...
    Kategoriat
    Kategorisoimaton
  20. Haaste Verenluovutukseen

Moni on voinut tehdä montakin hyvää tekoa tänä vuonna.

Itse tein tänään vuoden hyvän teon, suosittelen sitä muillekkin.

Arvoisat Muutoslaiset, te jotka ette ole käyneet verenluovutuksessa käykääpä antamassa tuo pieni apu joka ei maksa mitään mutta saattaa olla elinehto jollekkin.

http://www.veripalvelu.fi/www/etsi_luovutuspiste
    Kategoriat
    Kategorisoimaton
Sivu 1 / 4 123 ... ViimeinenViimeinen