• Muutokselle kunnallisvaaliehdokkaita Helsinkiin

Helsingin Muutos 2011 -piiriyhdistys on tänään 10. toukokuuta asettanut Muutoksen ensimmäiset Helsingin kunnallisvaaliehdokkaat. Ehdokkaiksi hyväksyttiin ohjelmistosuunnittelija Jorma Nordlin ja hiljattain Muutoksen puoluehallitukseenkin valittu freelancer Aleksi Pousar.

Mikäli itse olet kiinnostunut kunnallisvaaliehdokkuudesta Muutoksen listalla, ohjeet löydät täältä: ohjeet
    Kommentit 1 Kommentti
    1. Jari Leino's Avatar
      Jari Leino -
      Niin sitä pitää! Hyvä alku.
  • Uusimmat bloggaukset

JooJoo

Sveitsin lätkävoitossa USAa vastaan hämmästytti mediaa eniten,,

Se että Sveitsin Bundespresident käveli jäälle onnittelemaan joukkuetta noin vain, extempore, Ilman mitään turvamiehiä tms.
    ...

JooJoo 19.05.2013 15:59
    Oili Harjula

Elämänmenon järkyttävyys

Miksi yhä useammin kuuluu viestejä koulujen häiriötilanteista? Opettajin uhkailua, ja lapset kiusaavat tosiaankin. Alkaa ihmetyttää tämä meininki. Kuin olisi meneillään joku invaasio, jossa tapa tai...

Oili Harjula 16.05.2013 13:44
    jlokka

Syrjintää Kirkkotorin koulutuskeskuksessa

Koin järkyttäviä hetkiä Oulussa 11.5.2013 klo 13. Olin menossa Äärioikeisto Suomessa -tilaisuuteen tutustumaan maatamme vavisuttavaan ilmiöön. Olin 28.4.2013 nähnyt tilaisuutta mainostavan julisteen...

jlokka 11.05.2013 22:36
    Jari Leino

Nouseeko totalitarismi Euroopassa jälleen?

Kari Salminen kirjoitti [URL="http://www.aamulehti.fi/Kulttuuri/1194812502267/artikkeli/puheenaihe+nouseeko+totalitarismi+euroopassa+.html "]Aamulehteen Hannah Arendtin kirjaa käsittelevän...

Jari Leino 11.05.2013 17:17
    Antti Moisander

Kahtiajakautunut Suomi

Viimeistään Perussuomalaisen puolueen saadessa vaalivoitto vuoden 2011 eduskuntavaaleissa, nousten pienimmästä eduskuntapuolueesta kolmanneksi suurimmaksi, muuttui Suomen poliittinen keskustelu...

Antti Moisander 06.05.2013 15:03