View RSS Feed

Helena Eronen

Ja taas on Jussi ollut tuhma poika

Arvostele blogikirjoitus
En tajua Hilla Halla-ahoa. Hänellä on oltava rautaiset hermot, että kestää alati tuhmaa miestään. Milloin ei tarpeeksi syvästi ota osaa norjalaisten suruun, milloin on käräjillä kirjoitettuaan ihan kamalan ilkeitä juttuja, milloin kuljeskelee shortseissa ja milloin se HUUTAA toimittajille.

Siis se on niin tuhma, että se huutaa toimittajille, viattomille, puolueettomille, objektiivisille, tutkiville, järkeville – noille kolmannen valtiovallan ylväille edustajille, jotka ainoastaan tekevät työtään ja ihan viattomasti pirautteleva kännyköillään tiedustellakseen ”moi, mitäs kuuluu? Ihan semmoista ajattelin kysäistä, että liittyykö tuo kantasi aselakiin siihen, että haluat tappaa kaikki muslimit?”

On se tuhma ja paha, enkä itse enää tiedä mitä sille olisi tehtävä. Piiskaa? Sormet teipattava jeesusteipillä nippuun ja suu suppuun? Pantava vankilaan? Pantava? Mitä ihmettä sille voi tehdä???

Toivottavasti Hilla Halla-aho tietää. Lähetän tsemppihalin Siskolle ja ihkuraksupoks.

Helena
Jaa

Kommentit

Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
  1. Jari Leino's Avatar
    Miksei kukaan tee enää niitä kivoja Perikato-videoita? "Jussi Halla-aho keskustelee Hesarin toimittajan kanssa puhelimessa"

Ovatko vihervasemmistopiipertäjät mädättäneet myös oman huumorintajunsa? (ai niin, ei saanu dehumanisoida, ne voi kondensoitua)
  2. Helena Eronen's Avatar
    Lainaa Alkuperäinen kirjoittaja Jari Leino
    Miksei kukaan tee enää niitä kivoja Perikato-videoita? "Jussi Halla-aho keskustelee Hesarin toimittajan kanssa puhelimessa"
    Mistä tulikin mieleen, että eikös tämän jätkän pitänyt lyödä luu perussuomalaisten kurkkuun???

http://www.youtube.com/watch?feature...v=lyWsv-o9nvA#
  3. Jari Leino's Avatar
    Relander on legenda.

Samasta listasta löytyi myös tämä: Halla-aho huutaa ääentisen stalinistin kuuroksi!!

http://www.youtube.com/watch?v=gnMdubBELJk
  4. Jari Leino's Avatar
    Mutta mikä huuto paras huuto on? Tarzan-huuto on tietenkin klassikko, mutta oma suosikkini tällä hetkellä portugalilainen rahahuuto:

Kappas tänne saa videoitakin tälleen kätevästi.
  5. Helena Eronen's Avatar
    Hitsi, jos jossain blogissa on tasokasta kommentointia...!!!
  6. Helena Eronen's Avatar
    Miten minusta tuntuu ihan siltä, että Airo pyörähti just haudassaan jotain 720 astetta?
  7. Inex's Avatar
    Elämme mielenkiintoisia aikoja, usarin kiellot ymmärrän koska vanhat synnit painaa. Mutta olen kahdelta muultakin keskustelufoorumilta saanut potkut. Toisessa puolustin raivolla sananvapautta ja yhdessä meni hermot ylläpitäjiin joille tuli sanottua ihan suoraan.
  8. Inex's Avatar
    Onhan meillä vielä sananvapaus, vai onko. Tulen puolustamaan tätä vapautta viimeiseen asti, kukaan ei vie tätä vapautta minulta koskaan.
  9. Helena Eronen's Avatar
    Lainaa Alkuperäinen kirjoittaja Inex
    Onhan meillä vielä sananvapaus, vai onko. Tulen puolustamaan tätä vapautta viimeiseen asti, kukaan ei vie tätä vapautta minulta koskaan.
    Aivan! Jumalauta, kukaan ei todellakaan tule määrittelemään sitä, mitä minä voin sanoa ja mitä en, paitsi toki laki.

Hmph.
  10. Inex's Avatar
    Lainaa Alkuperäinen kirjoittaja Helena Eronen
    Aivan! Jumalauta, kukaan ei todellakaan tule määrittelemään sitä, mitä minä voin sanoa ja mitä en, paitsi toki laki.

Hmph.
    Laki ja laki. Miksi ei voida lopettaa siinä vaiheessa, kun kellään ei tullu nenä kipeeks niinsanotusti.
  11. Inex's Avatar
  12. Helena Eronen's Avatar
    Hieno biisi. Jostain syystä minulle tulee tuosta biisistä aina mieleen täkäläinen marskin ritari Hämäläisen Jorma http://www.mannerheim-ristinritarit.fi/ritarit?xmid=189

Tarinat kertovat, että Jormalla ei elämä ihan putkeen sotien jälkeen mennyt

Onko tällä hymiöllä muuten vesikauhu vai miksi tolleen?
  13. Inex's Avatar
    Lainaa Alkuperäinen kirjoittaja Helena Eronen
    Hieno biisi. Jostain syystä minulle tulee tuosta biisistä aina mieleen täkäläinen marskin ritari Hämäläisen Jorma http://www.mannerheim-ristinritarit.fi/ritarit?xmid=189

Tarinat kertovat, että Jormalla ei elämä ihan putkeen sotien jälkeen mennyt

Onko tällä hymiöllä muuten vesikauhu vai miksi tolleen?
    Isoisä heitti kaikki mitalit roskiin sotien jälkeen, ei ollut ihan entisensä keskittyi lähinnä souteluun, kalasteluun ja halusi olla omissa oloissaan. Mun isällekkään ei paljon turissut henkeviä, mutta kyllä se jotain kertoi kokemuksistaan.

Oli ne kovia jätkiä, ei voi muuta sanoa. Isän puolelta mun suku on sieltä kotosin missä sä asustelet, pikkusen alemmaksi kun mennään.
    Päivitetty 30.07.2011 klo 13:50, [ARG:5 UNDEFINED]
  14. Tave's Avatar
    Helenan perässä tuli hiihdeltyä US-blogeista tänne Muutoksen sivuille.

On tullut luetuksi Helenan kirjoituksia jo pidemmän ajan. Pidän niitä tuoreina, hauskoina ja itseäni piristävinä. Aikoinaan kommentoin niitäkin US-blogeissa, kunnes tuli julkistautumispakko. Taisin jossakin vaiheessa yrittää rajoittaakin tuota Helenan tapaa kiroilla julkisesti. Tänään se kuulostaa hänen kirjoittamanaan sivistyneeltä tyylittelyltä. Olenkohan minä muuttunut vai Helena?

Onnittelen Muutos2011 sivustoa Helenan saamisesta kirjoittajaksi. Olen pahoillani US-blogeille. Toivotaan, että he tulevat toipumaan menetyksestään tai sitten se on lopun alkua.

Ai niin aiheesta Halla-aho. Eiköhän Hilla vielä kestä.

Niin sanottuja terkkuja minultakin kaikille kolmelle Hilla, Jussi ja Helena.
  15. rughead's Avatar
    Elämme mielenkiintoisia aikoja, usarin kiellot ymmärrän koska vanhat synnit painaa. Mutta olen kahdelta muultakin keskustelufoorumilta saanut potkut. Toisessa puolustin raivolla sananvapautta ja yhdessä meni hermot ylläpitäjiin joille tuli sanottua ihan suoraan.
    Inex, siis suljettiinko sinunkin nimimerkki sieltä Usarista?!
  16. rughead's Avatar
    Meillä on tällä hetkellä osittainen sananvapaus, netissä aika laajakin, mutta sananvapauksia tullaan kaventamaan radikaalisti, aivan 2011 Bilderberg-kokousten agendan mukaisesti.

En ota kantaa siihen, mitkä tahot ovat tehneet Norjan massiiviset, sotilasoperaatiolta tuntuvat iskut, mutta äärimmäisen sopivaan saumaan se tuli sananvapauden rajoittamista ajatellen.
  17. Haikki's Avatar
    Kokoonnutaas tänne entisten Uuden Suomen blogin lukijoiden joukkoon: -"Hei, olen Haikki ja Uudesta Suomesta tänne tullut." - "Hei Haikki!"

Norjassa joukkomurha -> Halla-Ahon jätettävä hallintovaliokunnan puheenjohtajuus & Soinin kannettava vastuu tapahtumista .... HÄH? Eikö sitten koko Demarien ministerikööri pitäisi pistää sopeutumiseläkkeelle jos Yhdysvallat ei pääse sopuun velkakatosta ja maailmantalous siksi notkahtaa?
  18. elmo kaila's Avatar
    hmm...rva Erosen perässä tulin itsekin.uuden suomen nykykäytäntö jms rupesi ns "ottamaan pattiin"...toivotaan että tämä forum toimisi paremmin./erosen juttuja lukiessa pvä lähtee hauskemmin käyntiin.../halla-ahosta:kaveri parkaa käy sääliksi.itse olisin hermostunut jo aikoja sitten mokomasta ryöpytyksestä.nyt vielä ulkoministeri saunatonttu ja apurit vaativat kaverin duunia koska joka kahju lahtasi norjassa lapsia...huh huh!voimia ja jaksamista halla-aholle ja perheelle!
  19. Helena Eronen's Avatar
    Moikka pojat! Ohohupsista siirtyi tänne http://ohohupsis.blogspot.com/ ja kirjoittelen näihin molempiin Usariin en koske enää pitkällä tikullakaan, on meinaa sen verta kummallista kukkoilua se touhu.

Tavelle: olen vähentänyt kirjoilua ja tähän on yksi syy. En oikeassa elämässä kiroile muuten kuin silloin kun todella palaa hermot, joten se kirjoitettu kiroilu alkoi tuntumaan vähän teennäiseltä. Luovuin siitä
  20. Inex's Avatar
    Lainaa Alkuperäinen kirjoittaja rughead
    Inex, siis suljettiinko sinunkin nimimerkki sieltä Usarista?!
    Joo, suljettiin. Mitäpä noista Elämä jatkuu, jos ihmiset kuvittelee että usari on joku maailman napa, niin ei voi kun nauraa näille harhoille
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen