Turhat vaalit
— 11.01.2012 kello 07:50 (2725 Lukukertaa)
Oikeasti olen täysin kyllästynyt näihin pressa vaaleihin. Arvojohtajaa tässä haetaan ei muuta, turhaa kysellä mitään maata mullistavia ehdokkailta,ne ovat ainoastaan heidän henkilökohtaisia mieltymyksiään. Tuosta porukasta kun otetaan pois täysin turhat ehdokkaat,joita ei edes kiinnosta meidän asiat. Ketähän jää jäljelle joita voi äänestää,Väyrynen.Soini,Niinistö ja Sari Essayah.
Väyrynen ja Soini ovat tietysti hölmöjä näillä Eu vastaisilla jutuillaan,onneksi pressa ei pysty siihenkään vaikuttamaan.
Huomattavasti mielenkiintoisempaa olisi päästä valitsemaan pääministeri suoralla kansanvaalilla.
Meillekkin taitaa olla enemmän merkitystä kuka tulee jenkkilään presidentiksi kuin kuka noista neljästä on meillä.
Nämä turhakkeet jotka ovat täytteenä vaaleissa eivät taas omista mitään arvoja joita minä kannatan.
Nyt oli uutisissa, hinttejä käännytetty. Tietysti haavisto haluaisi täysin pervolan johon ruvettaisiin kutsumaan hinttejä ympäri maailmaa. Paremminkin voitaisiin haavisto lähettää vaikka Malesiaan.
Olen kuljeskellut tuolla pääkaupunkiseudulla viime aikoina ja kuunnellut radio suomea. Tukka nousi pystyyn kun kuunteli ohjelmaa jossa lastenklinikan lääkäriä haastateltiin.
"Meille tuodaan kuukausittain useita aliravitsemuksesta kärsiviä lapsia"
Lapsia syötetään 2-3 vuotiaina ainoastaan äidinmaidon vastikkeella, pelätään allergioita siksi ei lapsille anneta ruokaa.
Miten tämä on mahdollista, en ymmärrä vaikka miten asiaa pohtisin.
Toimiiko meidän neuvolajärjestelmämme ollenkaan vai onko se yhtä susi kuin kohta koko terveysjärjestelmä.
Terveysjärjestelmämme on ajettu yksityisten pääomasijoittajien rahastus automaatiksi.
Potilaista ei juurikaan välitetä,säästöt ja nopeus yhdessä yhteiskunnan rahastamisen kanssa ovat pop.
Karua on tämä maailmanmeno ja silti tarpeettoman instituution tarpeeton vaali on muka tärkein asia.
http://www.youtube.com/watch?v=Hxt28...eature=related
Kommentit
Jätä kommentti

Email Blog Entry