Maksoin puolueen jäsenmaksun tämän kuun 14. päivänä, ja pyydän täten jäsenoikeuksia. Koska itse vetkuttelin jäseneksi liittymistäni kolmatta vuotta, en tohdi pyytää tässä asiassa kovin nopeaa toimintaa, mutta jos vaikkapa lumien sulamiseen mennessä pyyntöni toteutuu, olen tyytyväinen. Hyvää jatkoa itse kullekin.
Moi kaikille!
Olen Jorma Nordlin, minut hyväksyttiin jäsenenksi lauantaina kokouksessa.
Kiitokset luottamuksesta!
Asun Helsingissä ja tulen mielelläni mukaan aktiivisena toimijana Helsingin toimintaan. Helsingin piiri on perustettu.
Olen ollut Perussuomalaisten jäsen, liityin puolueeseen maaliskuussa 2009. Silloin Muutos 2011-puoluetta ei vielä ollut. Niin kuin minulle yleensä käy, että tuleekin myöhemmin kannaltani parempi vaihtoehto. Suoraa demokratiaa ajava puolue on se jossa olisin alunperin halunnut toimia. Kuitenkin päätin jäädä vielä Perussuomalaisiin ja katsoa pystynkö siellä vaikuttamaan. Eduskuntavaalien jälkeen sitten mietin, että olisi jo aika hakea Muutos-puolueen jäsenyyttä. Päätin kuitenkin tehdä vielä presidentinvaaleissa töitä Timo Soinin hyväksi, koska tunnen hänet jo 20:n vuoden takaa.
Olen toiminut Kallion perussuomalaisissa 1. varapuheenjohtajana, sihteerinä ja taloudenhoitajana. EU-vaaleissa tein työtä Sampo Terhon tukiryhmässä, eduskuntavaaleissa toimin Helsingin vaalipäällikkönä. Työkseni teen ohjelmistosuunnittelijan hommia. Puoluetyö on mukavaa hommaa, siitä jää hyviä muistoja, kun on seisoskellut teltan kanssa milloin missäkin ja keskustellut ihmisten kanssa, jaellut vaalikylttejä telineisiin, tai puolueen lehteä ym. :-)
Minusta Muutos 2011-puolue on nyt hyvässä vaiheessa. Toiminta on vakiintumisvaiheessa ja nyt on hyvä aika hankkia lisää jäseniä. Ei ole hyvä, jos kansanliike tai puolue menestyy, tai kasvaa liian nopeasti.
Tervetuloa joukkoon hilpeään. Aikaansaaville käsipareille on paljon käyttöä.
Päädyin tänne Muutoksen nettisivuille ja keskustelupalstalle wikipedian kautta, ja olen kiinnostunut puolueen toiminnasta ja politiikasta keskustelemisesta. Kuten arvata saattaa, niin Seppo Sinko ei ole oikea nimeni, rekisteröin tuollaisen nimimerkin erityisemmin asiaa miettimättä. Jos tästä toiminnasta nyt kiinnostuu ja sellaista niin voihan tuota nimeä vaihtaa sitten oikeaksi myöhemminkin..
Tässä aamunpikkutunneilla ei ihan paras aika ennen nukkumaan menoa kirjoittaa mitään esittäytymisiä, mutta.. terve kuitenkin kaikille! Hienoa kun on mahdollista osallistua keskusteluun täällä sivustolla!![]()
Uusin muokkaus SeppoSinko; 21.03.2012 klo 02:11.
Tervehdys.
Pitkän harkinnan jälkeen päädyin hakemaan jäsenyyttä ja sen sain, ainakin jäsenmaksu on maksettu.
Muutaman muutoslaisen olen jo tavannut haltialassa ja toivottavasti tapaan teitä useamminkin.
Artisti tunnetaan myös nimimerkillä mannym.
Tervetuloa. Orimattilasta päin ei tainnut ennestään muutoslaisia ollakaan?
Ei kai, tosin helsingistä alunperin olen ja kaiketi ensi keväällä muuttamassa pois täältä.
Artisti tunnetaan myös nimimerkillä mannym.