+ Vastaa
Sivu 12 / 16 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 21011121314 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 111-120 / 151

Ketju: Tervetuloa, yleinen esittäytymisketju

Tervehdys. Vesa Kauhajärvi, 24-vuotias matematiikan opiskelija, taksikuski, "muusikko" ja harvakseltaan karaokeisäntä. Erosin Perussuomalaisista 12.4. tullessani viimein siihen johtopäätökseen että Muutos on enemmän "poliittinen kotini". Facebookissa en ole joten turha edes etsiä. Kirjoittelen uusisuomi.fissä puheenvuoroa nimellä Vesa Kauhajärvi. Poliittinen epäkorrektius ja hyökkäävä tyylini eivät ole välttämättä hyvä yhdistelmä, mutta mihinkäs tiikeri raidoistaan pääsee.

Moro ja tervetuloa. Sillä tyylillä ja päällä itse kunkin on pärjättävä mitkä on risteikseen saanut...

Sekaan vaan!

Lainaa Alkuperäinen kirjoittaja Muutos Admin Katso kirjoitus
    Jos olet Muutos 2011:n jäsen, ole hyvä ja pyydä jäsenoikeuksia.

Jäsenoikeuksia voit pyytää joko kirjoittamalla sitä koskevan viestin tähän ketjuun tai lähettämällä yksityisviestin käyttäjälle Muutos Admin.
    Muistutetaanpa tästä vielä.
    Ay caramba. Parempi maassa kuin kaikkia monoteistisia, patriarkaattisia ja muita kans vastustavan suussa.

Lähetän nyt sitten minäkin jäsenoikeuksien pyynnön tätä kautta. Olen odottanut että saisin sen jäsenmaksun maksettua, mutta samapa se on jo pyytää etukäteen, käyn maksamassa sen huomenna. (Maksaisin vaikka nyt, mutta kun en ole opetellut vielä käyttämään verkkopankkeja...ja se on sunnuntai)

*

Lisäys 30.5. 2011. Jäsenmaksu maksettu tänään. Pitäisi näkyä tilillä viimeistään 2-3 pankkipäivän kuluttua.

Lisäys 3.6.2011. Tänään vastaanotin jäsenkorttini, joka lähetettiin minulle postin kautta Muutoksen sihteerin toimesta. Sähköpostiosoite, jolla kirjauduin tälle foorumille, on sama jolla olen liittynyt Muutos 2011 jäseneksi.

Kaiken pitäisi olla nyt osaltani kunnossa jäsenoikeuksien vastaanottamiselle tällä foorumilla.
    Uusin muokkaus Päivänsäde; 03.06.2011 klo 19:13.

Ei tämmöistä ninjaedittiä kukaan huomaa. Lähetin Homma-adminille viestin. Kunhan saat oikeudet niin vilkaiseppas tätä ketjua:
    http://www.muutos2011.fi/vb/showthre...=6994#post6994
    Sananvapaus on oikeus ilmaista julkisesti mielipiteitään.

Tervetuloa Muutokseen Päivänsäde ja JES!

Nyt kesällä täällä tuntuu olevan melko hiljaista, saapi nähdä mitä syksy sitten tuo tullessaan.
    Ainakin itse yritän töiden välisellä ajalla olla mahdollisimman paljon ulkosalla (eli käytännössä myös poissa netistä) nyt kun on kesä kauneimmillaan.

^ Ilmat on olleet mahtavat, jos pitää helteestä...

Lainaa Alkuperäinen kirjoittaja Veli Karimies Katso kirjoitus
    Ei tämmöistä ninjaedittiä kukaan huomaa. Lähetin Homma-adminille viestin. Kunhan saat oikeudet niin vilkaiseppas tätä ketjua:
    http://www.muutos2011.fi/vb/showthre...=6994#post6994
    Kiitän, näköjään jäsenoikeudet ovat tulleet tässä välin. Olen vielä parisen viikkoa hommissa, ja sitten pidän vähän lomaa. Sellaiset hommat, ettei nettiä ehdi näpyttelemään, enkä ole jaksanut avata konetta iltaisin. (en ole edes avannut sähköpostiluukkuakaan kolmeen viikkoon..) Aloitan aktivoitumiseni heti kun kykenen...ja käyn lukemassa tuota ketjua kunhan jaksan. Seuraavan talvikauden kuviot ovat myös selvillä, ja mitään estettä en silloin näe vapaa-ajalla osallistumiselle.

palaillaan...

Uu jee. Olen sekatyömies Juankoskelta. Muutos vaikuttaa hyvältä jutulta, pakko varmaan äänestää seuraavissa vaaleissa. Ehdotan uudeksi Nimeksi Muutos 3011. Ehdottomasti pitäisi saada kaikki maahanmuuttokritiikkiin viittaava pois puolueohjelmasta. Sillä ei pitkälle pötkitä. Oikeastaan Muutos voisi keskittyä maahanmuuton tehostamiseen, etenkin humanitaarista maahanmuuttoa lisäämällä.

Lainaa Alkuperäinen kirjoittaja Mursun mursu Katso kirjoitus
    Uu jee. Olen sekatyömies Juankoskelta. Muutos vaikuttaa hyvältä jutulta, pakko varmaan äänestää seuraavissa vaaleissa. Ehdotan uudeksi Nimeksi Muutos 3011. Ehdottomasti pitäisi saada kaikki maahanmuuttokritiikkiin viittaava pois puolueohjelmasta. Sillä ei pitkälle pötkitä. Oikeastaan Muutos voisi keskittyä maahanmuuton tehostamiseen, etenkin humanitaarista maahanmuuttoa lisäämällä.
    Tästä syystä mä olin sitä vastaan että foorumille voi kirjautua nimimerkillä...

+ Vastaa

Kirjoittamisen lupa-asetukset

• Sinä et saa aloittaa uusia ketjuja
  • Sinä saat kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et saa lisätä liitteitä
  • Sinä et saa muokata kirjoituksiasi
  •  
  • BB code is käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • [VIDEO] code is käytössä
  • HTML-koodi on pois käytöstä